Cerita Melaka




waaaahhh ~ dah lama dah tak update blog nie, rasanya dah bersarang spider dah -,-'
anyway ..aku nak share satu cerita, u know what, baru-baru nie aku ada pergi melaka. One family but without my mom . rasa jauh pulak tinggal kan dia. kat sana hari tu. Then aku ada nmpak sekolah menengah teknik Bukit Piatu Melaka. actually, aku teringin gila nak pergi sana kononnya satu hari nanti dia akan jadi hostel untuk aku.
Maybe, aku takda rezeki kot. Rezeki aku mungkin kat Sekolah Mengah Taman Dato' Harun. Tapi ape yang aku nak bagi tau, dekat melaka memang bestt ! love it !. rasa puas pergi melaka. hehe
Dengar cerita, my mom nak ajak kita orang pergi PD . wooooohhhoooo !
berkelah pulak aku kat sanalah.Kali nie dgn mak sekali ! InsyaAllah kalau ada masa lapang, aku nak upload gambar waktu dekat Melaka. tu je kot ak nak share. mna boleh share bnyak-2, nak tau pergilah sendiri. tapi kat sana mmg sesak gila dgn pelancong dri luar negara. :')
haha. kayy. bye love u all :) <3

0 comments: