cintacintacinta

ini baru pertama kali aku tulis pasal cinta dalam blog aku,,, hmm,, seperti mana yang kita ketahui,,cinta datangnya dari hati,,,dan jodoh Allah yang tentukan,,, jodoh ada tiga,,iaitu : 1) jodoh drpda syaitan yg bermaksud aku suka dia,,dia pon suka aku,,saat tu kita berpegangn tangn and blablabla....
2) jodoh drpda jin yg bermaksud dia suka aku,,tapi aku tak suka dia,,,,so dia pergi jumpa bomoh dan dia suruh bomoh tu buat smpai aku suka kat dia,,,and terus menikah,,,
3) jodoh drpda Allah yg bermaksud,,if dia suka kat aku,,and aku pon suka kat dia,,,dia akan terus masuk meminang,,,and bertunang, menikah and brkahwin... dan insyaAllah akan berkekaln smpai akhir hayat,,dan itulah yg di maksudkn dengan SYURGA CINTA..
so, dlm ketiga-tiga jodoh nie,,dah tentulah aku akn pilih no 3,,, gila ke  ape nak pilih no 1 and 2 tu,,, haha!
so korang semua,,,hati-hatilah memilih cinta and pasal jodoh tu jgnlah nak risau,,Allah ciptakn kita sebagai manusia berpasangan dude,, so kita hanya berdoa je supaya jodoh kita yang Allah pilih dan tntukn untuk kita adalah terbaik,,,CINTA DATANG DARI HATI,,dan cinta takkn datang tanpa kasih dan sayang drpda seseorang.. :)
and..................................................
cinta aku hanya untuk orang yang benar-benar ikhlas mengenali aku....
bukan untuk dipersendakn... KEEP IN MIND! :D

0 comments: