merdeka raya di SMKTDH


baru-baru nie...sekolah aku telah ,mengadakn smbutan merdeka raya di sekolah
aku di SMKTDH... best gila,, kita org smbut ramai2
macam hari  raya pertama,,, dalam waktu yg sama,, kawan aku fatin amanina
bawak 2 kamera...satu dslr .. satu lagi kamera digital..
memng penuh dua-dua memori tu...
penuh dengan gambar kita orang... banyak gila,,, lebih kurang 4 ratus kot... rasanya lah,, haha

kat bawah nie ..gambar-gambar yg kita orang ambil
sepanjang sambutan tu dilangsungkan,,,



gambar kat atas nie,, bersama  SENIOR SAYA..(amirul rashid)
haha.. saje je aku nak bergmbar dgn dia,,, gila segan masa nie.. takut pon ada
dah lah ramai orang kat sini *kntin sekolah,,
memang time nie cuak gile,,,
haha.. tapi akhirnya dapat bergambar dengan SENIOR saya... haha..
by the way memang best gila,,, tapi,,,malu.. hehee.. :)
                                                                sye syng senior sya,, :)























my new family..
ini rakan sekelas aku,,,, mcm family dowh,, :)





bila ditambah di cmpur di tolak dibahgi dan didarab,, nielah family aku yg sebenar.. haha..
*rakan sekelas






memang best gila,, bila kawan-kawan kita orang bersatu,,,lepas tu,,bergambar.. memang best gila,,,bukan senang nak bergmbar dengn dorang mcm nie.. <3 <3

0 comments: