artis lelaki melayu yang paling hensem.. :D

argh!!!!!!!!!!!! tidak!!! tergoda aku...hahahah.ini lah artis lelaki yng aku paling suka kat dia...hahha
hensem la!! mcm kyuhyun..aku akn tgk cerita kalau cerita tu dia yg berlakon..aku ingat cerita yang dia berlakon mcm cerita (pikir). hah! sampai lupa aku..bnyak sangat cerita yng dia berlakon..kalau aku tgk cerita dia..xder spe yg boleh kacau aku tgk tv...x dbenarkn sama sekali..hahah..kejam sungguh!! telah sape tak bengang tadi tak nak panggil bila cerita dah start baru nak pnggil, nak tnyalah,ader orang tepon lah!! huh!! mcm2..espcially adik2 aku..selalu mcm tu...."kakak ni macam mane?? citer ni bosan lah!cter nie tak best lah!!" hey!! suka hati aku lah..sbok je!! hahah..garang gler aku time tu.. jadi bila dorang( adik2) tahu aku tak suka dkacau waktu tgk cter2 nazim othman nie..jady nak tau ape dorang buat?? hah! dorang takkan kacau+tgur+layan+gadoh ngan aku sampai cter tu habis! hahah..klakar lorh! tapi aku akn jawab lah kalau parents aku pnggil aku or nak tnye aku..gler tak jawab! tak pasal2 kene mrah!! huuhuh

0 comments: