kawan aku yang pandai!!

hah!! yang nie aku tak payah nak knlkan kat korarang pon tak pe..aku rase dia nie dah cukup tersohor kat satu sekolah..hahah..bdak nie orgnye pandai,selalu kongsi2 ilmu dekat aku..dah tu bdak nie nama dia amalia, sekarang nie orang panggil dia amy je.. mcm aku cakap tadi mmg dia pandai..dia nie ketua kelas aku..garang?? tak lah sangat...hahahah..bnda fakta mmg tak garang..kalau dia badmood..baru tanduk dia keluar..heheheh..jgn marah..tgklah gambar dia tu..bnyak gile hadiah..tak lain tak bukan..maybe hadiah untuk budak pandai je kot..hahah..maklumlah periksa no1 kat dalam kelas..dia pon dua kali lima je ngan dayah ,aku atin,najwa n nik..suka bercakap..kalu kita org ade gosip ke,,atau dia yg ade gosip ke..dia msti datng kat tmpat kita orang dah tu bergosip...hahhahha..boleh tahan jugak budak nie,,,,huhuhu

0 comments: