SEDIH GILA HARI NIE.

                                                                                                                                                                                                 aku  mmg sayang kat dia..tapi asal dia wat aku mcm nie?? sdihnye!! dia pikir aku ape?? tapi bkn dia anggap aku mcm adik dia.. bosan lah dengan cara dia..tak sangka dia nk delete aku dari friends dia.. mula-mula dia anta chat dia kate salam..tah mcm mane kawan aku nik..dia kate abg aku tu nak delte kita orang dri friends dia...aku bengang la..nak delete aku dari frenz dia..apa lagi aku pun bengang then aku ckp la kat dia" nape nak block?? sabar jap erk.." then aku block dia terus..baru puas hati aku.. sdih gila ia wat aku mcm nie..aku dah bosan dengan perangai dia tu..dah la aku penat, tak der mood, bila aku tahu, mmg aku sakit hati.. mcm ....... huh! mmg bengang aku!!! tapi bila aku dah block dia..aku rase rindu gila kat dia..menyesal aku block dia...so guys the moral of the story is berfikir sebelum melakukan sesuatu..kalau tak kita yang akan dapat padahnye... :'(  :'(.

1 comments:

mia meyra said...

sape dak tu...sabarye?? biase la...
manusia..huhu